سفارش تبلیغ
صبا ویژن

homak

نظر

تبلیغات، اقدام به فراخوانی توجه عمومی به یک ایده، خیر یا خدمات از طریق اعلامیه های پرداخت شده توسط یک حامی شناخته شده است. تبلیغات هر گونه ارتباطی است که معمولا بابت آن هزینه پرداخت می شود، و تخصصی برای اطلاع دادن و یا نفوذ به یک یا چند نفراست.
تعریف ساده تر (و مدرن) از تبلیغات می تواند این باشد (  یک پیام ارتباطی که بابتش هزینه پرداخت شده و به منظور اطلاع دادن به مردم در مورد چیزی یا تاثیر گذاشتن بر آنها برای خرید یا چیزی شبیه است).

 امروزه در اکثر کشور های جهان نیاز است که یک صاحب کار کسب و کار خود را تبلیغ کند و از ارائه خدماتی که میدهد اطلاع بدهد تا بتواند کسب و کار بهتری داشته باشد و بیشتر دیده شود .
 به طور کلی تبلیغات کمک به شناخته شدن شما میکند و در نهایت برای شما مشتریان جدید می آورد و تاثیر فراوانی برروی کسب و کارتان میگذارد.
تبلیغات انواع زیادی دارد که به گونه های مختلف در هرجایی دیده میشوند مانند بیلبوردها، بنرهای فروشگاه ها ، آفتابگیر تبلیغاتی ، تبلیغات اینترنتی و رسانه ای، تبلیغات چاپی و ...
تبلیغات چاپی خودش شامل مدل های مختلفی مانند شابلون ها و لیزری ها میشود که دونوع از زیر مجموعه های این تبلیغات چاپی هک کاربرد فراوانی دارد و بیشتر دیده میشود که ما قصد داریم در این مطلب در رابطه با چاپ تبلیغات برروی اشیاء و دو مورد از پرکاربرد ترین وسیله های تبلیغاتی اطلاعاتی را درمیان بگذاریم .

چاپ تبلیغات روی لیوان

چاپ تبلیغات روی لیوان یکی از قدیمی ترین روش های چاپ تبلبغات است ، اما به دلیل ارتباط مستقیم عموم با این وسیله پرکاربرد هنوز هم لیوان تبلیغاتی یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی به شمار میرود و کارایی دارد. نکته قابل اهمیت این است که باید در انتخاب جنس و مدل لیوان خود دقت کنید که اندازه معمولی داشته باشد واز جنس خوب استفاده کنید که در مدت کوتاهی شکسته نشود و یا رنگ چاپ روی لیوان پاک نشود و بهترین انتخاب برای  لیوان تبلیغاتی استفاده از جنس استیل میباشد . لیوان استیل تبلیغاتی به دلیل استحکام و ماندگاری بالا میتواند بهترین هدیه تبلیغاتی برای مجموعه شما باشد.

چاپ تبلیغات روی ساک دستی

چاپ تبلیغات روی ساک دستی یکی از رایج ترین نوع تبلیغات است که بازده فراوانی هم دارد . ساک دستی تبلیغاتی میتواند از لیوان های تبلیغاتی هم برای شما کارایی بیشتری داشته باشد که شما  میتوانید به راحتی اطلاعات کامل و مختصری از خدمات خود را  روی ساک دستی خود چاپ کنید بدون اینکه حس بدی به عموم بدهد .و باز هم باید روی انتخاب جنس ، ابعاد و حتی رنگ ساک دستی تبلیغاتی خود دقت فرائانی کنید که هم افراد بتوانند از ساک دستی شما استفاده کنند و هم تبلیغات خود را انجام داده باشید .
 در رابطه با جنس ساک دستی ها باید ذکر شود که اصولا ساک دستی های تبلیغاتی در سه نوه مقوایی ، سوزنی و برزنتی  و نایلونی ارائه میشوند که بهترین جنس و ماندکار ترین جنس ساک دستی تبلیغاتی برزنتی می باشد وبعد از آن ساک دستی های سوزنی است .

 منبع : هدایای تبلیغاتی ، راما گیفت